اجرای سه شنبه های تکریم به نیابت از سردار دلها در چهلمین سالگرد دفاع مقدس 

اجرای سه شنبه های تکریم به نیابت از سردار دلها در چهلمین سالگرد دفاع مقدس 

تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: هم زمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس طرح ملی سه شنبه های تکریم به نیابت از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس طرح ملی سه شنبه های تکریم به نیابت از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: دلجویی از خانواده معظم شهدا از سیره شهید سلیمانی بود بنابراین در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در اولین سال فراق این شهید بزرگوار سه شنبه های تکریم به نیابت از ایشان اجرا می شود.

وی بیان کرد: به همین منظور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با در دست داشتن عکس سردار دلها به دیدار خانواده های معظم شهدا در سطح جنوب کرمان رفته و از آنها دلجویی می کنند.

خوبی زاده یادآور شد: سه شنبه های تکریم نام طرح ملی است که با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه ریزی شده که در سطح کشور توسط ستادهای استانی در حال اجرا می باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: تاکنون طرح ملی سه شنبه های تکریم با رویکرد تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و نخبگان محله مساجد و با هدف الگوسازی برای نمازگزاران به ویژه نسل جوان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: از زمان ابلاغ این طرح به ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به منظور اجرا در این منطقه، به لطف خداوند با اجرای آن را با جدیت در دستور کار قرار داده و در همین راستا از خانواده های معظم شهدای شاخص در سطح جنوب کرمان تجلیل شده است.

خوبی زاده در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با تاسی از سیره شهدا بتوانیم رهرو واقعی برای آنها باشیم.

پایان پیام/ 586